Jumaat, April 19, 2013

Assalamualaikum & Salam sejahtera

Bismillahirahmanirahim, Selamat datang di ucapkan kepada semua para pelawat yang datang ke laman blog 0x2013LΣΣT. Pada hari yang bersejarah ini, aku hasilkan sebuah blog khas untuk catatan peribadiku.

Nama "0x2013LΣΣT" dipilih sebagai tajuk utama dan menggunakan subdomain blogspot sahaja.. belum ada niat nak host kan sendiri. Lagipun rasanya, yang percuma ni pun dah cukup bagus. Siapakah aku ? Baiklah, Aku bukanlah sesiapa pun, cuma manusia biasa dan teringin untuk berkongsi sebanyak mungkin untuk semua orang. Aku tak berminat hendak mencari nama atau mengejar populariti sebagimana mahasiswa, artis, blogger dan lain-lain lagi. Aku berharap semoga penulisan ini akan menjadi ilmu yang bermanfaat dan berguna serta digunakan dengan se-eloknya.

Segala hasil kajian, luahan, nota dan sebagainya akan aku catatkan kedalam blog peribadi ini. Insya'allah sekiranya ada peluang dan masa akan aku cuba update sekerap mungkin...

 Setakat ini sahajalah penulisan ku buat kali ini...sekian~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Pesanan daripada penulis :
Selamat datang ke 0x2013LΣΣT. Sekiranya anda mempunyai persoalan, pandangan, permintaan, bantuan, cadangan dan sebagainya. Tinggalkan pesanan anda ke dalam kotak komen. Terima kasih !
- http://0x2013.blogspot.com -