Sabtu, September 14, 2013

PUISI PROJEK SARJANA MUDA (PSM)

hadirmu menjadi mimpi ngeri
asbab mindaku terkunci
Aku gelabah, aku gementar
Presentation PSM menapak rapat tanpaku sedar
Aku kaku, aku tepu
sendiri di ruang kalbuku.

Kerana kau PSM..
Aku menyelongkar Jurnal & thesis,
Namun aku masih buntu
mencari solution pada masalah yang kuhadapi

mengundang resah di kamar hati
lewat sedarku tersembam di lantai alpa.

Final Draft PSM
berdiri setapak di depan
menanti aku dengan senyuman
senyuman yang menerbitkan sinar tertekan
pada otak aku yang sedang bergetaran.

PSM
Membuat aku derita dan sensara
Pikir Sampai Mual
Paling Saya Malas
Pelajar Suka Membaca
Perdulikan Semua Masalah
Pelajar Selalu Menangis
Project Sampai Mati
Puas Saya Mencuba
Project Setiap Malam
Paling Susah Maaa..
Perlu Selalu Membaca
Paling Saya Menyampah
Pikiran Sudah Mental
Perlu Sabar Manyak2x
Pening Sampai Muntah
Project Sakit Mental

0 ulasan:

Catat Ulasan

Pesanan daripada penulis :
Selamat datang ke 0x2013LΣΣT. Sekiranya anda mempunyai persoalan, pandangan, permintaan, bantuan, cadangan dan sebagainya. Tinggalkan pesanan anda ke dalam kotak komen. Terima kasih !
- http://0x2013.blogspot.com -