Khamis, Mei 02, 2013

Peribadi : Kesungguhan sebagai seorang mahasiswa yang ingin berjaya

Kita berada di bawah langit yang sama
Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Hari ini aku rasa hendak meluahkan sedikit motivasi buat diri aku sendiri. Semenjak kebelakangan ini dapat aku rasa yang aku jauh berubah. Strategi dan prestasi pelajaran aku menurun. Sebagai seorang mahasiswa, aku kena berubah. Aku tak nak gagal! Aku nak berjaya! Kalahkan semua cabaran yang ada. Nampaknya aku tak boleh cakap atau taip sehaja motivasi ini. Secara paksa atau rela, aku kena hasilkan tekanan dalam diri supaya dapat menjauhi sikap malas dan ambil lewa. Ya Allah, aku memohon pada Mu agar permudahkanlah urusan hambaMu ini. Amin~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Pesanan daripada penulis :
Selamat datang ke 0x2013LΣΣT. Sekiranya anda mempunyai persoalan, pandangan, permintaan, bantuan, cadangan dan sebagainya. Tinggalkan pesanan anda ke dalam kotak komen. Terima kasih !
- http://0x2013.blogspot.com -